Sestavíme obchodní rozvahu projektu
Pro stanovení cílů projektu a na základě požadavků investora vždy zpracujeme obchodní rozvahu projektu. Naše zkušenosti zahrnují přípravu dokumentace pro bankovní úvěry i pro dotační programy. Výsledný dokument pak bude obsahovat základní ekonomické parametry a definovat ekonomické cíle projektu, které nás budou vést v průběhu jeho realizace.
Ovládneme harmonogram stavby
Zpracování a průběžná kontrola harmonogramu jsou klíčovými aspekty naší práce. Vypracovaný kontrolní harmonogram stavby doplníme o časové a finanční informace. Podle tohoto harmonogramu řídíme celý proces stavby, od výběru dodavatelů až po finální předání. Kontrola všech ukazatelů probíhá v reálném čase a tvoří základ reportu o stavu stavby.
Zajistíme výběrová řízení
Výběr dodavatelů se uskutečňuje prostřednictvím výběrového řízení, které je prováděno pomocí sofistikovaného systému založeného na požadovaných ekonomických kritériích. Náš systém zajišťuje, že výsledky jsou pro klienta srozumitelné a slouží jako základ pro konečné rozhodnutí o výběru dodavatele. Navíc vyjednáváme nejlepší možné podmínky pro připravovanou smlouvu o dílo, kterou sestavíme a předložíme k podpisu.
Komunikujeme se stavitelem
V průběhu realizace projektu probíhá komunikace s dodavatelem či dodavateli jednotlivých segmentů díla. Tato komunikace se odehrává skrze pravidelné porady, kontrolní dny a další pravidelná setkání. Hlavním předmětem komunikace je zejména sledování aktuálního plnění harmonogramu a aktuální stav vzhledem ke stanovenému ekonomickému plánu.
Hlídáme rozpočet a vývoj cen na trhu
Díky našemu systému řízení stavby máme výběr dodávek prací a materiálů pro naše projekty pevně v rukou. Výběry probíhají a jsou hodnoceny v reálném čase, což znamená, že jsou vyhodnocovány podle aktuálně nejvýhodnějších cen na trhu. V našem portfoliu máme odborné dodavatele, z nichž vybíráme na základě aktuálních cenových požadavků daných projektů.
Fyzicky kontrolujeme vývoj stavby
Fyzické kontroly stavby se obvykle konají v předem naplánovaných termínech. Pořádáme koordinační schůzky s jednotlivými dodavateli a sledujeme, jak jejich práce odpovídá plánovanému harmonogramu. Pravidelná návštěva stavby je klíčová pro shromažďování informací potřebných pro další řízení projektu a pro přípravu reportů pro klienty.
Provádíme audit před převzetím stavby
Provádíme audit před předáním stavby klientovi, abychom identifikovali všechny vady a nedodělky a zajistili jejich nápravu. Sestavíme výsledky všech testů nezbytných pro provoz budovy. Také připravíme uživatelský manuál objektu s kompletní dokumentací, který předáme klientovi. Navíc budeme kooperovat s budoucí správcovskou společností na předání všech potřebných informací.