Investoři či developeři s naší službou dosahují efektivního řízení svých projektů bez nadbytečných nákladů.

  • Precizní kontrola všech nákladů výstavby projektu včetně nákladů režijních a výrobních.
  • Realizace a koordinace všech částí projektu tak, aby hladce běžel.
  • Dokončení podle harmonogramu až do dokončení kolaudace a uvedení do provozu / předání klientům.

Známe detailně problematiku realizace jak soukromých projektů, tak i veřejnoprávních či dotačních.

Máme klíč, jak tyto obavy eliminovat.

Sestavíme obchodní rozvahu projektu

Pro stanovení cílů projektu a na základě požadavků investora vždy zpracujeme obchodní rozvahu projektu. Naše zkušenosti zahrnují přípravu dokumentace pro bankovní úvěry i pro dotační programy. Výsledný dokument pak bude obsahovat základní ekonomické parametry a definovat ekonomické cíle projektu, které nás budou vést v průběhu jeho realizace.


Ovládneme harmonogram stavby

Zpracování a průběžná kontrola harmonogramu jsou klíčovými aspekty naší práce. Vypracovaný kontrolní harmonogram stavby doplníme o časové a finanční informace. Podle tohoto harmonogramu řídíme celý proces stavby, od výběru dodavatelů až po finální předání. Kontrola všech ukazatelů probíhá v reálném čase a tvoří základ reportu o stavu stavby.


Zajistíme výběrová řízení

Výběr dodavatelů se uskutečňuje prostřednictvím výběrového řízení, které je prováděno pomocí sofistikovaného systému založeného na požadovaných ekonomických kritériích. Náš systém zajišťuje, že výsledky jsou pro klienta srozumitelné a slouží jako základ pro konečné rozhodnutí o výběru dodavatele. Navíc vyjednáváme nejlepší možné podmínky pro připravovanou smlouvu o dílo, kterou sestavíme a předložíme k podpisu.


Komunikujeme se stavitelem

V průběhu realizace projektu probíhá komunikace s dodavatelem či dodavateli jednotlivých segmentů díla. Tato komunikace se odehrává skrze pravidelné porady, kontrolní dny a další pravidelná setkání. Hlavním předmětem komunikace je zejména sledování aktuálního plnění harmonogramu a aktuální stav vzhledem ke stanovenému ekonomickému plánu.


Hlídáme rozpočet 
a vývoj cen na trhu

Díky našemu systému řízení stavby máme výběr dodávek prací a materiálů pro naše projekty pevně v rukou. Výběry probíhají a jsou hodnoceny v reálném čase, což znamená, že jsou vyhodnocovány podle aktuálně nejvýhodnějších cen na trhu. V našem portfoliu máme odborné dodavatele, z nichž vybíráme na základě aktuálních cenových požadavků daných projektů.


Fyzicky kontrolujeme vývoj stavby

Fyzické kontroly stavby se obvykle konají v předem naplánovaných termínech. Pořádáme koordinační schůzky s jednotlivými dodavateli a sledujeme, jak jejich práce odpovídá plánovanému harmonogramu. Pravidelná návštěva stavby je klíčová pro shromažďování informací potřebných pro další řízení projektu a pro přípravu reportů pro klienty.


Provádíme audit před převzetím stavby

Provádíme audit před předáním stavby klientovi, abychom identifikovali všechny vady a nedodělky a zajistili jejich nápravu. Sestavíme výsledky všech testů nezbytných pro provoz budovy. Také připravíme uživatelský manuál objektu s kompletní dokumentací, který předáme klientovi. Navíc budeme kooperovat s budoucí správcovskou společností na předání všech potřebných informací.

Při realizaci projektů pod naším vedením získáte ucelený řídicí tým pro váš projekt, který zrealizuje vaši zakázku za nejnižší náklady bez skrytých poplatků.

Naše hlavní přednosti

  • Bohaté zkušenosti z praxe..
  • Dovednosti k získání výhodnějších cen..
  • Zavedené procesy..
  • Vlastní šablony dokumentace..
  • Osvědčený systém reportingu.

Jste stavebník nebo investor a chcete svůj projekt realizovat se ziskem a podle svých představ?

Neváhejte nás kontaktovat

Jsme tým profesionálů z oboru

Markéta Mádrová

Vedoucí přípravy projektů a autorka užívaného systému řízení projektů s dvacetiletou praxí.

Ivo Vzatek

Odborník v project managementu jak ve fázi projektové dokumentace, tak v realizaci staveb. Autorizovaný inženýr v oboru pozemní stavby.

Na co se nás investoři a zadavatelé staveb ptají nejčastěji?

Jak vaše služba funguje pro investory/zadavatele?

Řídíme investorům jejich projekty formou construction managementu tak, aby nemuseli přeplácet drahé řízení projektu generálním dodavatelem s vysokými režijními náklady. Pokud už investor generálního dodavatele má, převezmeme nad jeho realizací dohled tak, aby investor cenu svého projektu nepřeplatil na neoprávněných či skrytých nákladech a poplatcích, a naopak projekt zoptimalizujeme tak, abychom investorovi náklady ušetřili.

Provádíme dohled nad stavebními pracemi, vybíráme dodavatele pro specifické úkoly, sledujeme průběh výstavby včetně předání díla v dohodnutém termínu. Naše služby jsou koordinovány podle pokynů investora v souladu s jeho požadavky a z průběhu realizace mu předkládáme pravidelné reporty. Jsme flexibilní a přizpůsobíme se procesům našich partnerů.

Na základě jakého právního vztahu funguje vaše služba?

Naše služby pro klienty, stavebníky a investory je možné domluvit na základě standardní příkazní smlouvy, která umožňuje dohodnout všechny podmínky poskytování služeb, úplný rozsah požadovaných prací a specifickou cenu, která je vypočítána pro každý projekt zvlášť. Smlouva také určuje, jakou spolupráci potřebujeme od investora / našeho partnera.

Jak řešíte záruky dokončení stavby?

Záruky nejenom za dokončení stavby, ale i za záruční servis jsou pro investora stanoveny standardním způsobem v uzavíraných smlouvách o dílo s dílčími dodavateli částí projektu a jsou zahrnuty v manuálu objektu, který je předáván finálním uživatelům (SVJ, facility společnost atd.).

Zajistíme předání manuálu včetně záručních lhůt novému správci objektu, odkud se dozví všechny záruční podmínky na předaný projekt.

Současně je také jednou z našich dalších nabízených služeb řešení a tzv. servisní dohled, kde bychom se věnovali správě agendy případných reklamací a záručních závad společně s klienty/uživateli a dodavateli, kteří záruky drží.

Jak může investor provádět kontrolu prováděného díla?

Investor či stavebník může požadovat okamžité informace o stavu projektu. Poskytujeme relevantní údaje o dodržování harmonogramu a současném ekonomickém stavu v reálném čase prostřednictvím našeho systémového řešení pro správu dokumentů. Pro lepší přehlednost jsme schopni sdílet výsledky nebo posílat jednotlivé dokumenty.

Jaký systém při vedení projektů používáte?

Pro správu projektů a ekonomické operace používáme vlastní systémové dokumenty. Jsme schopni samostatně prezentovat výstupy z výběrů, ekonomické údaje, vzorkovací protokoly a změnové listy, a začlenit je do struktury požadované klientem. Máme také zkušenosti s elektronickými systémy řízení staveb,jako jsou Fieldwire a Buildary online, nebo ekonomickým softwarem euroCALC.

Naše certifikace

Naše činnost je garantovaná AUTORIZOVANÝM INŽENÝREM U ČKAIT.
Autorizujeme i projekty.

Česká republika +420
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.